mandag 5. januar 2009

En hyllest til mine venner

Det er på tide å få noe godt og positivt ut på denne siden føler jeg. Hva annet er ikke da bedre enn en hyllest til mine venner.

Til de som er glade

Til de som er triste

Til de som er lykkelige

Til de som er ulykkelige

Til de som er likgyldige

Til de overfølsomme

Til de som ikke føler noe

Til de som later som de ikke føler

Til de jeg har daglig kontakt med

Til de jeg ikke snakker med så ofte

Til dere nære og kjære som vet det er en hyllest til dere

Til mine venner som tror dette ikke er en hyllest til dere:


Jeg er glad i dere!


Hver enkelt av dere gjør en forskjell i livet mitt, selv om dere vet det eller ikke. DU, min venn er et godt menneske og jeg er glad for at jeg kjenner deg og at du får meg til å le på dager det føles helt håpløst.


Du tror det sikkert ikke selv - men jeg ser det! Du er unik!
Takk!


4 kommentarer:

victoria sa...

GLAD I DEG OG :) <3

Ane sa...

Best <3

Salatbolla sa...

hallo på do! sjekk i bloggen min for !!!! utfordring!!!! ;P

Bente sa...

Søøting :D <3