tirsdag 27. januar 2009

It's YOUR time to be famous!

It's YOUR time to be famous!

Her har dere virkelig sjansen til å å skape historie!

En av dere vil bli trukket ut til å være hovedpersonen i en av mine fortellinger. De som kjenner meg vet at jeg har en tendens til å la fantasien flyte, så dette vil på ingen måte være en tørr og kjedelig historie. Den vil være fylt av obskøniteter og annet som andre antageligvis ikke ville sendes ut for publikasjon. Det er jo tross alt derfor jeg har en blogg!

Denne fortellingen vil bli som tidligere nevnt, publisert på min blogg og et bilde av deg vil kaste glans over den i all tid. Det vil også være en link til din bloggside om du har en med gode ord i håp om høye besøkstall.

Det eneste dere må gjøre er å sende inn en mail til meg med følgende innhold:

♥ Et bilde av dere selv. (Dette må være et bilde av kun dere)
♥ En forklaring på hvorfor dere skal være hovedpersonen i fortellingen
♥ Et stikkord til meg om hva fortellingen skal handle om. Husk, det kan kun være ett!
- La meg gi et eksempel: Du gir meg stikkordet "universet" og jeg skriver en historie som bygger rundt dette ordet.

Så skrik ut og fortell om denne fantastiske muligheten til å bli kjendis til alle dere kjenner, både bloggere og ikke bloggere.
Jeg gleder meg til å sjekke innboksen min fremover og håper det vil ligge en haug gode forslag der!

Broadway is waiting for you!

Mail sendes til: anegyll@gmail.com



0 kommentarer: