søndag 4. januar 2009

2009 - It's here

Vi kunne ikke unngå det denne gangen heller, et nytt år har kommet.

2009 og i år blir jeg ett år eldre. MEN, jeg har vel som så mange andre laget nyttårsforsetter. I år har jeg planer om å holde de.. Kanskje.

Jeg vet det blir vanskelig, men jeg skal prøve å være litt mer positiv til det meste. Til mine kunder og til året som akkurat har begynt. Hvem vet, kanskje det kommer noe godt ut av det.
Men før jeg begynner det nye «jeg», vil jeg gjerne løfte glasset mitt og utbringe en skål mens jeg holder en forsinket nyttårstale.


Kjære alle lesere (hvis det er noen) og kjære 2009.


Året har såvidt begynt og jeg skal prøve mitt beste for å holde meg positiv. Jeg vet dette vil bli ett av de vanskeligste nyttårsforsettene jeg har satt meg hittil. Men før jeg setter igang med det vil jeg ønske et godt nyttår til alle idiotene der ute.


Nyttår, er det noe å feire egenlig? For min del er det en altfor oppblåst sak som kun er en unnskyldning for at vi kan drikke oss dritings, ligge i en veigrøft ikledd vårt eget spy, sidemannens spy og antageligvis spy fra sist feiring mens noen idioter tenner på en trepinne som koster halve husleia. Så legger vi hodene våre bakover mens den sier pip, pang og lyser i et halvt sekund. LYS, LYD!!! Skulle tro vi aldri hadde sett eller hørt det før.


Nyttårsforsetter;
Nyttårsforsetter er igrunn noe jeg er en sterk motstander av, men så skal det jo sies at jeg er motstander av ganske mye. Nyttårsforsetter er kun et håp for feite mennesker som tror de klarer å bli tynne, dårlige foreldre som tror de kommer til å få mer tid til barna sine eller mennesker som meg – som egentlig gir faen men føler de må utgjøre noe i det nye året likevel. Så jeg spør meg selv, hvorfor skal vi ha en grunn, et nytt år for å forbedre personene vi er? Hvorfor kan vi ikke bare gjøre det med en gang? Det ble et altfor seriøst for hodet mitt i kveld, så jeg synes dere kan komme med gode forslag til hvorfor det er sånn.



Forresten, jeg vil gjerne applaudere alle de Einsteinene der ute som mener det er verdens smarteste ting å holde en ti kilos tung pakke med rompeballene og deretter be din venn med lighter tenne på. Så ligger du foran VG eller Se & Hør og sutrer over at halve rasshølet ditt er blåst i filler. Oh, what a surprise.

Uansett, nytt år, nye muligheter. Er det ikke det alle sier?

Forresten, når jeg leser gjennom nyttårstalen min så ser jeg at det blir fryktelig vanskelig å holde nyttårsforsettet mitt.. Kanskje blir det lettere til neste år.


Alle sammen, ha et sinnsykt bra 2009.


1 kommentarer:

victoria sa...

du er så flink ;)