søndag 8. februar 2009

Jeg tror jeg trenger en drømmetyder, eventuelt en dyktig psykolog. Jeg tror iallfall at jeg er født bak en stubbe. Om ikke, kanskje en kvist.

Det har faktisk kommet til det at jeg drømmer om vesker om nettene. Det er vel en merkelig besettelse av noe slag, de fleste jenter kjenner seg vel igjen. (Hvis ikke så er det enda en grunn til å erklære meg sinnsyk). Vesker og tur er visst det som står i hodet mitt for tiden. For om knapt en uke så reiser jeg til Barcelona med mine to gode venninner opp gjennom årenes løp,Vicy♥♥♥
og Hella♥♥♥


Hella har jeg kjent siden hun ble født og vi krabbet rundt i bleier og lagde ugang. Victoria ble jeg faktisk kjent med over dette fantastiske medie også kalt internettet. Du har kanskje hørt om det? Man kan faktisk møte en hel del interessante mennesker der, som f.eks Victoria og kjæresten min Stian som jeg nå har vært sammen med i 2 år.


Eller så kan man være litt mer uheldig og bli med på et Tvprogram som heter How To Catch A Predator. Iallfall, jeg har kjent disse to jentene i mange mange år, og jeg gleder meg fryktelig mye til å reise sammen med de. Uansett, drømmen min går som så:

Vi drar avgårde til Barcelona i en båt. Ikke i et diger kult cruiseskip, neinei, dette var en liten motorbåt. Barcelona lå forresten også i Norge, nærmere bestemt Hvaler og hytten til Hella. Så vi ankom hytten og syntes at Barcelona var fryktelig flott siden det var et veldig herlig hotellrom med butler og hele pakka. Nei Hella, det var ikke faren din som var butler.(Selv om det hadde vært festlig å kle ham opp i en liten smoking og gi han et sølvfat med kanapeer). Vel, vi bestemte oss for å bevege oss utendørs og raide klesbutikker. Så ankom vi en ganske fasjonabel butikk. Jeg gikk bort til prøverommet, og gikk rett inn i The Olsen Twins(!). De var faktisk kledd som på dette bildet omtrent og så omtrent like stive ut i ansiktet som de gjør her.



Jeg kom i prat med de og tenkte at jeg kan utnytte det at de har mange penger, så kanskje hvis jeg blir deres nye bestevenninne så gir de meg Chanelvesken min. Jeg begynte å være mye med de rundt omkring, noe som irriterte vettet av Victoria og Hella siden det var vi som skulle på tur og jeg ikke var sammen med de i det hele tatt. Det er jo ganske forståelig igrunn.
Jeg våknet ikke lenge etter, og husker ikke om Ashley og Mary-Kate sjenket meg en Chanelveske tilslutt. Men det jeg er 100% sikker på er at jeg har en veldig forstyrret fantasi og at jeg ikke våknet opp med armene rundt en altfor dyr veske..

Vel, vel.

Sweet dreams, until next time.

0 kommentarer: