lørdag 14. februar 2009

Valentine, my sweet Valentine♥

I dag er det den offesielle klisjèdagen. Ikke nok med det, men det er også 2års dagen til kjæresten min og meg.
Dø-øh, jeg veit. Hurra for oss.

Dagen er planlagt på punkt og prikke og det er mye som skal gjøres i dag. Jeg ligger fortsatt i sengen med laptop og cheesdoodles og føler ikke for å starte enda.
Dagen går som så:

♥Dobbeltsjekke at jeg har med alt jeg skal ha med meg

♥Være hysterisk og kjefte på Stian fordi jeg ikke finner ting

♥Finne ting og si unnskyld til Stian

♥Bli sint på Stian fordi han syntes det var morsomt

♥Få hadeklem av Lene

♥Reise til Oslo

♥Spise Valentinesmiddag på Eataly i Oslo

♥Være mett

♥Møte Victoria og Hella

♥Dra til Bærum

♥Bli sulten igjen

♥Være kjempetrøtt og glede meg til å stå opp 05:00 dagen etter for å dra til Barcelona.

Jeg gleder meg til hele dagen. Til å se mine venninner igjen, gi dem deres julegaver som de skulle ha fått for veldig lenge siden og ønske de god valentine.
Men;
Hvorfor må man ha èn dag hvor man skal sette pris på andre, kan man ikke gjøre det hver dag? Men jeg kan jo benytte denne anledningen også til å ønske alle en god valentinsdag.♥

0 kommentarer: