torsdag 26. mars 2009

I dag var jeg kjempeflink og hadde med meg eple og vann på jobb! Nå er jeg ganske stolt av meg selv faktisk! Selv om jeg måtte krype til korset og gå på McDonalds en halvtime etterpå. Vel, vel.


Jeg har også brent av en del penger, noe jeg alltid synes er like morsomt mens det pågår. Det er derimot ikke særlig kult å komme hjem å sjekke konto etterpå. Anyways. Var på Gina Tricot på Jessheim storsenter og fikk rasket med meg noe derifra til 30årslaget i morgen. Svinset og svanset innom de butikkene jeg kom over på veien og dro kortet. Det er utrolig hvor lett det er å dra kortet og bruke penger. Svipp, så er de pengene borte!

Dro på Burtonlageret på Hamar og fikk med meg bindinger og jakke til 1200 kroner. Jeg er jævla fornøyd og vet at jeg kommer til å tilbringe en god del dager i den sjappa der fremover. NÅ kan påsken komme!


0 kommentarer: