mandag 30. mars 2009

Nerds'R'us

Jaaa, jeg er en nerd! I mange år har jeg spilt et spill som heter World of Warcraft. Mange gutters herlige verden, og mange jenters store avsky.
Iallfall, jeg ble kontaktet og spurt om jeg ville stille på intervju for å snakke litt om spillet og vise hvordan det foregår. Filmen vil da bli vist for foreldre og diverse som en slags informasjonsfilm fikk jeg høre. PR-kåt som jeg er takket jeg selvfølgelig ja. Hollywood neste!

Jeg ble da sendt med tog grytidlig om morgenen til Høyskolen på Lillehammer for å bli intervjuet. Jeg gruet meg fryktelig, siden jeg aldri hadde vært med på liknende før. Det var faktisk, tro det eller ei veldig morsomt. Det var veldig kule folk som fikk meg til å slappe av og være naturlig. Iallfall så naturlig det går an å oppføre seg foran et kamera. Jeg fikk se et par minutter av filmen etterpå og synes det er helt grusomt å se og høre meg selv. Hvinende med hodet på skakke satt jeg der på stolen. Med lyset i øynene kaklet jeg avgårde om ditten og datten mens jeg til tider avbrøt meg selv med en veldig falsk og høyfrekvent latter.
Et par dager senere kom de hjem til meg for å filme at jeg spilte. Jeg tror jeg aldri har følt meg mer nerd enn akkurat da. Med headset rundt halsen og med et dypt konsentrert blikk plassert på pcskjermen forsvant jeg inn i spillet. Så sendte jeg de hjem og tilbake satt jeg da alene. Og nå gruer jeg meg litt til å se det ferdige resultatet.

0 kommentarer: