onsdag 8. april 2009

Den visnet bare

Pappan min er pensjonist og er ute i den store verden. Det er visst det man gjør når man gjør da fikk jeg høre. Så han ga meg oppgaven å vanne blomstene hans. Pliktoppfyllende som jeg er gjør jeg selvfølgelig det. Dessverre for han og dessverre for blomstene så eier jeg ikke grønne fingre. Så resultatet ble jo deretter.



Han ga meg også lov til å løpe litt på tredemøllen, noe jeg benyttet meg av.
.. I ti minutter. Etter de ti minuttene var jeg helt utmattet. Men jeg må si jeg var ganske stolt av megselv likevel. Joggebuksene var tilogmed på, for at jeg skulle få en ekstra god følelse av å være sporty.



Etter at jeg hadde stått stille i to sekunder og kjent på den sporty følelsen la jeg meg rett ut på sofaen og skrudde på TV'n.

6 kommentarer:

Maria Stenersen sa...

hehe, typisk :)

Salatbolla sa...

god påske! =)

victoria sa...

Hihi , han hadde ein leilighet!!

Ane sa...

God påske til dere også ;)

Og pappa har fiin leilighet, ognå har han fin leilighet med masse ballonger

Countess Fugger von Babenhausen sa...

Det er de søteste joggebuksene jeg noen gang har sett.

:')

Ane sa...

Ja, ikkesant? De er herlige ;D Jeg må si Cubus og H&M har inponert meg de siste årene