fredag 3. april 2009

Æ har vært i barteby'n


Det er utrolig mange som er født i Mars. Jeg synes alle har bursdag i Mars jeg, utenom meg. Jeg lurer på om måneden man er født i har noe med hvordan vi er som personer. Jeg håper for min del ikke det. Jeg er født i Oktober, en kald og jævlig måned.

Heldigvis for Anders og Raymond så er de vårbarn, eller, iallfall, sånn nesten.
Så til Trondheim bar det i strålende sol for å feire 50års lag. For man blir visst bare 50 to ganger fikk jeg høre.



Det var kjempekoselig å hilse på alle sammen igjen. Det er veldig kjedelig at de bor så langt unna, men fryktelig morsomt når vi først møtes.
En liten oppsummering i bilder og ord:


Det var mye hender, fingre, bein og armer




Marit var søt - som vanlig



Anders hadde hodeplagg



Raymond poserte



Stian ble altfor full



Og

..


Jostein var ekkel og fæl



Og jeg, jeg var glad for å komme hjem til hunden min etter en super helg i Trondheim.



Alt var som det skulle være med andre ord.

4 kommentarer:

victoria sa...

Bra du hadde det kjekt !!! :)
Det er nesten ingen som har bursdag på høsten / vinteren , det er soo sad !!

Ane sa...

Jeg VET! Så da får vi to feire litt ekstra så det jevner seg litt ut synes jeg

victoria sa...

aaaaw , you are using the sunglasses I gave you <33

Ane sa...

Jeg bruker de HELE tiden ;)