søndag 12. april 2009

Påskeferietur til Trysilfjellet

På Torsdag fikk jeg besøk av Victoria, det lille bøllefrøet.
Jeg plukket henne opp på togstasjonen hvor hun var helt uttørket stakkars. Så jeg ga henne en cola, men det var nok allerede for sent. Ansiktet hennes hadde begynt å tørke inn, spesielt på haken. Victoria påstod at det bare var en kvise, men jeg skjønte med en gang at inntørkingsprosessen hadde startet.


Senere på kvelden dro vi for å bowle og spille biljard. Jeg er 100% sikker på at det var noe fryktelig galt med både bowlingbanen og biljardbordet, hvordan ellers kan jeg forklare at jeg tapte så fælt?

På fredag dro vi til Trysilfjellet. Victoria var ikke så veldig glad for å ha puttet stinkerne sine ned i slalomstøvler som tydeligvis var litt vonde.



Ned bakken bàr det. Hvis du studerer bildet veldig nøye så ser du langt, langt, langt der borte en person med fryktelig bra slalomstil. Ja, det er riktig, det er
Victoria.




Morty var en kjernekar og fyrte opp bål for oss.



Etter hundre pølser kjørte vi litt til, og så litt til, så survet vi litt og så dro vi hjem.

2 kommentarer:

victoria sa...

fnis , jeg tror jeg må si du har den beste stilen

Ane sa...

Jeg synes nå du så ganske heit ut jeg altså. ;D