mandag 6. april 2009

Herlige lørdag

Lørdag var det dritbra vær så Stian, Georgina, Anders og jeg dro ut for å grille.



Maten var det litt så som så med. Litt usikker, men jeg tror det ikke blir en særlig hit i resturanter.




Senere på kvelden kom Anja og hunden hennes Sumo fra Danmark. Og etter det kom Ola, hunden hans Nike, Anders og allergiske Georgina også.



Anja syntes det var en veldig god idê å la meg krølle håret hennes.
Da jeg var ferdig syntes hun ikke det lenger.



Så ble det kvelden og Nike ble sliten. Luna var slu og sendte Nike en liksomkopi av seg selv. Så mens Nike trodde hun bet hodet av Luna, så Luna sitt snitt til å lukte henne i rompa.




Så ble det enda mer kvelden og jeg gikk for å legge meg. Heldigvis sov jeg da de friterte en banan og åt den etterpå. Yummy.

2 kommentarer:

Countess Fugger von Babenhausen sa...

Georgina Sparks?

victoria sa...

Georgina minner meg om Gossip Girl. FANTASTICO.