onsdag 1. april 2009

Microsoft Roadshow

Dagen var inne for å dra med meg gode kolleger til Oslo, nærmere bestemt Lysaker.
Dum som jeg var sa jeg at jeg kunne kjøre slik at de andre kunne drikke øl og bli ekle. Det var flere ting som gjorde meg nervøs når det begynte å nærme seg avreise. Alle disse tingene er ren fakta og det skremte meg ikke mindre av den grunn.

1.) Jeg vet ikke hvor Lysaker er
2.) Jeg suger til å lese kart
3.) Jeg har ikke GPS
4.) Ingen av de andre har GPS
5.) Jeg blir stressa av å kjøre i store byer
6.) Jeg er flink til å ødelegge bilen

Heldigvis gikk turen til veldig bra, selv om jeg var svett og kjørte feil ca hundre ganger. Kristoffer, Lene og Linn så ikke helt friske ut der de satt likbleke i setene sine. Vi dro ganske tidlig og kom 1 time og 30 minutter før vi skulle begynne. Det resulterte i at Kristoffer var uteligger på en benk helt til vi fant en liten resturant. Det var den eneste resturanten som var åpen. Alt annet stengte klokken 1500, tilogmed Narvesen.




Så fikk vi gå inn. Øl, mere øl og pizza og masse informasjon var det vi fikk servert der. Kristoffer drakk og hadde langt hår og pupper på ryggen.



Lene synes det var stas at hun fikk gratis øl



Og Linn savnet bare bananen sin



Etterhvert som Kristoffer ble full så syntes han det var morsomt å tegne en penis ved siden av navnet sitt på en liste. DET var unødvendig og barnslig Kristoffer!



Det var ganske mye informasjon utover kvelden og den morsomste greia var sammenligningen mellom iphone og en sten.



Men mobiltelefonen som jeg har ble skrytt opp i skyene ; )



Så skulle vi hjem. Jeg skulle kjøre ut fra parkeringshuset og slo understellet hardt i en fartsdump så det klang. Så rant det litt spylevæske, så ble jeg litt sint, så gikk det bra og så kom vi hjem.

Så, da fikk jeg bekreftet mye på listen min.
Jeg kjørte feil, jeg holdt på å ødelegge bilen og jeg ble veldig stresset. Men tross alt det, så var det en fryktelig koselig tur. Og jeg digger mine kolleger, de er best!

0 kommentarer: