tirsdag 7. april 2009

Herlige søndag

Så var det søndag og været var like fint. Så vi bestemte oss for å ta oss en gåtur og grille litt da også. Vi kjørte først hit, og så dit før vi endte der og litt her før vi kom frem. Luna syntes det bare var stas å kjøre litt ekstra.



Vi gikk en liten sti først der vi kunne se utover vår vakre Mjøsa. Vi måtte selvfølgelig stoppe litt og kjefte på de som gikk på isen.



Så ble det bål og mye røyk hvorenn vi stod.



Så ble det grilling over bålet, slik man ofte gjør.



Luna ville også grille og hjalp til med å bite på pinnen



Det var mange som var ute å gikk på Mjøsa og noen.. Syklet? Dessverre gikk hun akkurat av sykkelen da jeg skulle ta bilde. Så kom hun rett mot meg og jeg trodde hun skulle banke meg opp fordi jeg hadde tatt et bilde.




Og så gikk vi heimatt.

2 kommentarer:

victoria sa...

Gikk dere ? Hva med biiilen? Står den igjen ? ÅNEEEEEI KRISE!!!!!!!!! øhm. ja , det så koselig ut.

Ane sa...

NEI, vi gikk fordi det er KOSELIG ;D
Og det skal du være med på torsdag!